stackars träd

hej där folket!
Sov över hos emma från igår tills idag, mycket trevligt! Igår skulle jag och vattna växterna i lägenheten jag och elin har lånat av min farbror men jag såg till min fasa att jag råkat döda hans älskade avokadoträd!!!
Vattande jätte mycket och kom dit idag igen och skulle kolla till det men det var fortfanade jätte visset..
Vattande lite extra men är rädd att det trädet redan gått in i ljuset..

Idag när jag kom hem var det duschen som gällde och sen ner för att kolla innebandy, när Värmlandslaget mötte Hagfors. Matchen slutade 6-4 till Hagfors om jag inte minns helt fel, men med ett minne likt en guldfisk så ska jag inte svära på att det blev det resultatet.

Sen bar det hem till niclas för lite tacoskäk och sedan tillbaka ner till hallen för att kolla på när korplaget i kil mötte något tidafors lag här i molkom. Haha det var faktiskt ganska kul att se på..

Nu ligger jag i sängen och funderar skarpt på att sova snart, ska ju 'jobba' imorgon vilket jag inte ser fram emot.
MEN PENGAR SOM SAGT, det är så jag får tänka!!

Jag hoppas ni får världens gosigaste och bästa helg! vill med ha någon att mysa mee just nu..
pösshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0