sover hos ejliiin

Ny vecka igen! Hade matte B imorse och visst, när man har kommit förbi kapitel 2 så ska det bli lättare men med en IQ befriad hjärna som min så spelar det ingen roll, matte kommer aldrig bli lätt..
Sedan hade vi psykiatri med Marita, jag har fortfarande inte skrivit uppsatasen jag skulle ha skrivit för fyra veckor sedan. Fick en ny tid och den ska vara inlämmnad nästa måndag, kommer jag klara det?
Haha ja det är frågan för det..

När jag hem satt Magnus och Lennart (De som ska hjälpa till att bygga garaget) och bara njöt av solen, inte kontigt att bygget har dragit över två veckor, händer väldigt lite tycker jag..
men men vad vet jag.. det kanske är normalt att det ska ta såhär lång tid.

På barngympan idag tappade jag nästan bort en unge, vilket nästan bokstavligt talat gav mig hjärtklappning. Usch vad hemskt det var. Men med 21 ungar att hålla koll på är det inte så lätt, tack gode gud att Sandra är med och hjälper till!

Nu sitter jag hos Elin och vi har precis klämt i oss lite jordnösringar och myser i soffan. Sover över hos henne i natt. Ska krypa upp och snosa på henne inatt för jag är gosesjuk!

Nu kom niclas och tom, haha så ska väl vara lite social.. :)
Pusshej bloggläsare


me and my fat cat, bäääbis


Kommentarer
Postat av: elinenglund

hihi gosan då, tycket du låg lite nära!(A) puss på dig goding :*

2011-03-30 @ 13:25:53
Postat av: victoria

hihi världens goaste katt!! <3

2011-03-30 @ 19:41:28
URL: http://victoriahlinnea.blogg.se/
Postat av: ssandrakarlsson

e: haha jaa, jag va snos sjuk(A) <3



v: jaa, tjockiskisse :D hihi <3

2011-03-30 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0