Vad händer med dig Sandra?

JO nu är det såhär att jag har precis träffat min kära Anna, vi har kollat på massa bilder vilket väckte en hel del minnen och herre jösses! Haha jag känner ingen som är så interna som jag och anna, om vi skämtar om något är det bara vi som fattar och det uppfattas oftast som tråkiga saker. MEN DÄR GOTT FOLK HAR NI FEL
Om ni bara förstod skulle ni också skratta.
Nu ligger min feta katt på tangentbordet och gjorde hela skärmen konstig. Det är bara att börja klicka på alla knappar så kanske den blir normal igen.......

Imorse precis som alla andra dagar var en sån dag som jag inte ville gå upp, men jag klev upp i alla fall.
Var på utvecklingssamtal idag och jag har blivit en mycket slarvig elev som behöver ta tag i sitt skolarbete och skärpa sig omedelbart!
Jaa, sånna saker kan jag erkänna har jag aldrig fått hört fört. Men man kan ju inte vara guds bästa barn jämt heller.

Har jag tagit tag i Maritas uppsats som ska vara klar på måndag? NOPE
Jag gör de imorgon

Gled igenom skoldagen idag och jag känner att jag borde tagit på mig löparskorna och sprungit en slinga när jag kom hem men så blev det inte!
Nu ska jag glida in i duschen och sen ska jag äta mat, göra engelska läxan och sova som en stock!

PEACE FOLKET, livet e chill... så länge man inte tar tag i det

försöker lägga ut en bild på anna, men det funkar inte att lägga upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0