onsdag

Ikväll lovade jag mig själv att jag skulle blogga och här sitter jag. Jag har egentligen inget vettigt att skriva men något ska jag nog kunna hitta på. Igår när jag kom ner till bussen märkte jag att min maj--månads-lapp - att sätta på busskortgrejen var borta så det var bara för mamma att sätta sig i bilen och köra mig till skolan.
Hämta mig också för den delen! Allt slutade med att jag fick köpa en helt nytt sånt där för nästan 400. Tur att min snälla mami betalade!
Idag hade jag nationella prov i engelska - uppstasdelen. Gock väl helt OK tror jag. Ska inte söga för mycket för då slutar det väl med IG säkert..
En förkylning fick jag sm sagt efter helgen bravader, den sitter i men de är på bättrningsvägen. Blir massa kläder på hädanefter för jag har inte tid att bli sjuk nu!!!

Igår jobbade jag direkt efter skolan och sedan tog jag och niclas en låååång promenad i kylan. Stannade vid skolan och gungade lite grann. Vi hann prata om en hel del, dock är det inte så seriöst när man pratar med den grabben. Han är knäpp, men jag tycker om honom väldigt mcyket i alla fall :)

På fredag har jag prov i naturkunskap och jag ststar inget högre än G. Usch den kursen kan ta sig någonstans.
Natur är inget ämne jag varken kan eller vill kunna något om.

Jag hade hoppats at niclas va hemma idag för skulle behöva parat med honom, men han va ute på andra äventyr så jag får klara mig helt enkelt.

Ikväll blir det sängen i tid för annars så orkar jag inte tempel på fredag med elin! Ska bli så roligt, bara vi två <3
Lördag busar jag nog med emmis och kanske svänger förbi hos tom där han och andreas har 18 års party!
Hoppas helgen bjuder på ett fint äventyr med fina männsikor.
HÖRS HEJ FOLKEEEE, puss

Och bild? ne funkar inte

Kommentarer
Postat av: elinenglund

ska bli jätte roligt stumpan! :D :D <3

2011-05-04 @ 22:42:19
Postat av: elinenglund

ska bli jätte roligt snyggo! :D <e

2011-05-04 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0