fyfan

Känner att idag är mitt humör verkligen inte på topp. Igår va nog den värsta dagen i hela mitt liv, eller halva dagen i alla fall. Fyfan vilka jävla kväll. Fyfan för pojkvänner som inte uppskattar sina flickvänner. Fyfan för bilar som aldrig aldrig kan funka. Fyfan för regn och kyla. Fyfan för idioter till killar de finns. Fyfan för folk som lovar saker dom inte kan hålla. Fyfan för folk som ber om råd och i slutänden inte har lyssnat ett skit. Fyfan för mobiltelefoner. Fyfan för att jag lät mig själv gråta över världens mest patetiska människa. Fyfan för att jag va så jävla sur igår och fyfan för att gönn.

Igår åkte jag och elin in och skulle kolla på bio. Vi såg på RIO, vilket inte är en film att rekomendera faktiskt, den va inte så jätte rolig tyvärr.
Sen åkte vi hem till victoria och grillade och myste med flickorna från klassen. Hade riktigt trevligt och hoppas det blir fler sånna kvällar i sommar!

Senare då under kvällen.. de va då helvetet började. Cirkulerade i Säffle med Albin, Emma, Carro och Lina som fem idioter. Och senare när de äventyret var över ja då började ett nytt. För i grums hade lången stannat och de tog sig inte därifrån. Med ett jävla krångel efter skjuts kom till slut Börje och Tommie. 
När tommie väl kom till stan ja då hade alla redan hittat annan skjuts hem. Slutade med att niclas och jag åkte med honom i alla fall.
Herre gud för folk alltså.

Trött på livet, trött på allt.

Nu ska jag plugga matte, vilket gör mig på ännu bättre humör. Skippar nog ryssen ikväll.

Bilder funkar tyvärr inte. Min kamera har jag nog tappat bort också :( FYFAN....
Men skulle lagt ut en bild på tommie, vilken hjälte.


Kommentarer
Postat av: mp

sandra, jag älskar dig! ♥♥♥♥♥

2011-05-16 @ 17:07:24
URL: http://mollanskrollan.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh min goding! <3

2011-05-16 @ 20:12:57
URL: http://sssandrakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0