hela veckan väntar jag på lördag

hejhejhejhej

Idag är det torsdag och jag har under den här veckan pluggat en hel del, jag har varit ute och gått med niclas, jag har tränat mina flickor i fotboll, färgat håret och jag har solat solarium. BLAND ANNAT
Har väl hänt en del andra saker men antagligen inte så viktga för jag har inte lagt något på minnet - men säg något jag lägger på minnet.
Idag gick jag upp tio minuter efter att jag verkligen skulle gå upp. Tog med mig mimmie till skolan imorse eftersom vi hade majloppet i skolan. Gick förvånansvärt bra faktiskt! hon gick hela åtta kilometer och bussresan både från och till stan gick väldigt bra!

När jag kom hem idag så höll mitt huvud på att spränga sönder så jag la mig för att vila en stund och sedan kom elin hit. Vi gled ner på åsbacka och solade lite solarium - vilket jag för övrigt har bränt hela ansiktet i!!! Usch.. röd, svullen och jätte varm! :(
Sen gick vi upp och hade träning med flickorna som bara var fem stycken på träningen idag. Men gick väldigt bra i alla fall för vi körde mycket kondition.

Imorgon ryker mitt löshår, vilket jag nu verkligen har börjat tänkt efter om jag verkligen ska ta ur det. Igår färgade jag mitt hår och det ser faktiskt väldigt bra ut just nu. Men men, ska klippa mig imorgon och slinga mitt hår också så det är kanske lika bra att ta ur det. Jag har haft det i två månader och det kan sitta i i sex månader.
tre tusen som jag kanske kunde lagt på annat? Ja inte vet jag, det märks. Hoppas håret blir bra ändå.

På lördag blir det nog att åka till Kil och hälsa på parlina, kommer bli fett!!!
Ha det bra folkeee, pusspuss



lina och jag på niclas och marcus tjugo årskalas, otroligt fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0