slut? nej inte än

SISTA RIKTIGA SKOLDAGEN INNAN SISTA SOMMARLOVET EVER!
trodde vi i alla fall.. ända tills vi fick reda på att nästan hela klassen ligger på IG i naturkunskap. Fick man IG på sista delen nu så satta han IG på hela kursen.
Kändes härligt att höra nu. Ska verkligen försöka skriva en ny uppsats tills på fredag!
Har en bok att läsa ut också och skriva en bokrecension. SKulle varit klart idag - tydligen. Men så blev dte ikke. Ska lämna in den senast på fredag den också.

När jag kom hem åt jag väldigt väldigt snabbt och sen läste jag tre kapitel i boken och sedan bar det upp till IP för att täna flickorna som av någon anledning inte var på humör alls idag.. Imorogn är det match mot Olsäter som jag verkligen hoppas att vi dänger! Vi behöver en vinst.

Jag är så himla sugen på glass men har redan borstat tänderna, dushcat och satt på mig nattlinnet och tofflorna så nu känns det lite sent för glass ärligt talat..

Imorgon är jag egentligen ledig men ska upp halv sju i alla fall för imorogn är det riskettan som gäller. Börjar nio och är slutar halv ett. Efter det drar jag nog ett varv på stan och ser om jag kan hitta något till emma som fyller år på måndag! Vilket även min moster Cindy gör! Och inte nog med det så även Cim :)

Min moster och min mamma sitter nere i köket just nu så jag ska ner och säga hej innan jag kryper ner i sängen och läser ett kapitel till i boken!

Ledig torsdag och till helgen är det marken och på måndag är det nationaldagen så vi är lediga även då! Skönt med lov såhär precis innan sommarlovet ;)
Puss sov så gott alla!

Ingen bild idag. Det funkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0