they say in heaven, love comes first

Sitter just nu i soffan med en filt om mig och datorn i knät, wallander visas på TV'n och humöret är faktiskt ganska bra. Har precis pratat med niclas en stund och snart ska jag kila upp på mitt rum.
Har jobbat kvällen idag och efter det skulle jag ha åkt ut till emmasmulan, men hon fick feber så det blev inte så..
Gick hem istället, mamma och pappade hade beställt pizza så jag åt lite och sen la jag mig i sängen mätt och belåten. Kände att jag inte orkade göra så mycket ikväll och det var ett tag sen jag spenderade en kväll med familjen så fick bli så ikväll.

Idag kvart i tolv drog jag upp till Jenny och hon hade frisörstolen klar för mig. Mitt löshår åkte av idag och nu är mitt riktiga hår inte längre än till axlarna. Har håret i en toffs just nu och den är inte längre än fyra centimeter känns det som, en liten liten stripa bara. Hon la i ganska mycket ljusbruna slingor för att få mer volym på håret.
Kan inte dirket säga nu om jag är nöjd eller inte. Jag är aldrig nöjd när jag kommer direkt från frisören, men vänjer mig nog efter ett tag. Är inte lika illa nu som det var först då jag klippte mig kort. Men fortfarande för ovant för att säga att det ser bra ut. Sparade löshåret ifall jag känner för att sätta i det igen!

Ja nog pratat om mitt hår. Jag hoppas inte jag missade alldeles för mycket i skolan idag när jag var hemma.
Skulle ha följt med elin och tom in på bio ikväll men de blev inte så eftersom jag som sagt har jobbat. Jobbade med caroline idag vilket var väldigt trevligt!
Nu har jag missat mer än halva wallander filmen så tror jag ger upp och går och lägger mig.
Imorgon blir det förmodligen kil till lina och john! :)

Sov så gott, det ska jag göra! <3



före - mörkt med hårförlängning



Efter - kort med ljusa slingor


Kommentarer
Postat av: elinenglund

så himla söt är du smulan! :)

2011-05-28 @ 00:48:16
Postat av: ssandra

tack godingen min! :*

2011-05-28 @ 10:56:27
URL: http://sssandrakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0