this time was different

Ah men regnar det eller?

Åkte till skolan idag fast det verkligen tog emot imorse. Orken fanns liksom inte där. Men jag satte mig upp och tog mig iväg till skolan i alla fall.
Efter skolan så sprang jag - och jag lovar jag har aldrig sprungit så fort i hela mitt liv, till bussen. Gick av vid viken kyrkan för att jag skulle hinna med halv ett bussen. (903 an går nämligen via sjukhuset annars så då hade jag inte hunnit) Och därifrån sprang jag till busssation. Haha jösses. MEN JAG HANN

När jag kom hem åt jag tacopaj och sen kom elin! Efter det drog vi upp till Sandra och vidare till IP för att möta flickorna och åka och dänga Olsäter i en tuff match.
Vi kom fram och regnet öste och åskan small precis överallt. Det blev bara värre och värre och till slut så kom det världens hagelskur så vi fick avbryta matchen och åka hem igen.

Nu sitter jag här klassblöt och kall. Ska snart in i duschen och sen sova. Ska bli otroligt skönt!
Imorgon har jag teorikurs igen. Drygt men välbehövligt!

Jag måste bara berätta att idag har jag och en väldigt bra vän till mig skrivit dikter till varann. Sånna där gulliga som man kommer på på fem minuter. Haha båda två kände nog egentligen att det var ganska töntigt.
Men är man en tönt får man göra töntiga saker. Var faktiskt riktigt roligt och det kändes så himla bra.
Haha ville bara säga det.

Nu drar jag mig mot sängen! puss alla fina



tog första bästa bild idag. Jag och victoria på gympan. Riktigt duktiga
må jag säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0