tjaooo

Hej bloggläsare!
Vad händer med mitt liv? Ja, bra fråga!
Jag har sakta men säkert börjat tagit tag i mitt skolarbete och träningen går väl sådär i och för men det känns ganska bra just nu! Sitter hos elin just nu, har sovit här i natt. Fick ett telefon samtal från tommie i natt och jag minns ärligt inte ett dugg av vad jag sa, var bokstavligt talat helt död. Hm.. I samma sekund som jag la på telefonen ringer elins mobil och hon var lika trött hon! haha.
Nu gör vi oss i ordning för att ta oss en lång promenad till Molkom. Hoppas jag slipper blåsor som jag fick förra gången jag gick. Blåsor lika stora som en fem krona..
Skriver mer ikväll om vad som har hänt sen seanste blogginlägget. Hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0