allt handlar bara om vilja

Hej mina vänner!
Idag är det söndag den 22 maj. Igår skulle jorden ha gått under men här sitter jag och skriver ett blogginlägg som det inte kommer stå något vettigt eller roligt i alls. Men men, ni väljer själva, vill ni läsa får ni - vill ni inte låter ni bli.
Jag har börjat tagit tag i mitt pluggande nu och jag är riktigt stolt över mig! Nu är det två veckor kvar som gäller och jag ska ha lämnat in allt i tid och jag ska ha lagt ner mig på det jag ska göra. Det har jag bestämt mig för och så ska det bli. Jag är faktiskt redan påväg, det känns så i alla fall. Allt handlar bara om vilja.

Igår gick jag och elin upp och tittade på herrana när de spelade match. Tog sällskap på läktarbänken av Ida, Simon, Emma, Elin och Sandra vilket var väldigt trevligt. Sedan åkte jag och elin hem till henne och åt godis och kollade på Dumma mig. Jag sov över hos elin, det har jag inte gjort på hur länge som helst så det var väldigt mysigt!

På lördagen bestämde vi oss för att gå till Molkom och de gjorde vi. Varmt som fan men vi gick hela vägen på drygt en timme ungefär. Sen jobbade jag ett kvällspass och vid nio fick vi ett telefon samtal från Sandra.
'Ska ni med till Sunne?'

Ja resan till Sunne var faktiskt väldigt roligt, trots att det inte fanns en droppe alkohol i bilen. I bilen satt albin vid ratten, emma bredvid och jag, elin och sandra i baksätet. Musiken var på max och vi sjöng så halsarna brände.
Haha inte rikigt men nästan..
Vad som hände när vi kom fram är ingen ide att berätta. För det hände inte ett skit. Men en väldigt lång kväll och gaaanska sura miner kom vi äntligen tillbaka hem till molkom klockan fyra på morgon.
vi lär oss alla av våra misstag, glöm aldrig de

Idag har våra flickor spelat match och det gick hur bra som helst! tyvärr resulterade matchen i förlust men dom var så otroligt duktiga!
Efter matchen åkte jag och sandra till backen och klämde en varm deg och sen drog vi och va med en omgång på ryssen.

Nu ligger jag i sängen med pernilla och cimberly och kollar på tv. Riktigt mysigt. Dom är guld värda mina fina små systrar.
Ha det bra alla, vi hörs! pusspuss :):)




pernilla och cimberly förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0