who says med selena spelas om och om igen..

Imorse vaknade jag och bokstavligt talat drog kudden över huvudet och vägrade gå upp.
Mamma kom upp och frågade vad som var fel? - Jag är sjuk.
Är jag det då? Ja halsen bränner och huvudet värker, men man klarar skolan.. Men nej de gick inte idag.

Nu sitter jag här och gråter. Vafan är det som händer? Vem är jag egentligen? Vi förändras med tiden, det gör alla. Jag menar man kan ju inte vara fem år hela livet. Vi behöver ju faktiskt mogna också.
Men vad innebär det att mogna då? På vilken nivå får man ha kul? Att åka runt i en kundvagn på kil är kanske inte så jävla moget men det är jävligt kul. Jag har vänner som jag inte skulle byta mot allt guld i världen. De är verkligen det bästa som finns!
Jag fick precis ett sms av en ev dem. Inget märkvärdigt men de stod "tänker på dig" Vet inte om de va därför allt brast.
Jag vill verkligen inte sitta här själv just nu men jag har inget val. Jag är ju sjuk..

Jag har gjort endel jävligt dåliga val här i livet. Jag är bara 18 bast men tro mig, jag har nog varit med om mer än vad jag har behövt. Jag har ingen annan än mig själv att skylla på en del saker, så tyck inte synd om mig.

Men man blir lite som man umgås eller hur? Livet behöver inte va så jävla seriöst hela tiden. Man kan faksitkt bara få va så jävla töntig man bara kan bli. Töntig är jag nog alldels för bra på att vara, och en tönt kommer jag förmodligen alltid att va. Det bara är så.. 
Vänner kommer och går, det är ett faktum. Mina vänner som jag har nu, de förgyller min dag. Kunde jag skulle jag skriva en novell om var och en av dem. Men de finner jag varken ord eller tid till. Men jag tror innerst inne så vet dom, att i mitt hjärta så lever de alla kvar. Även de dom jag med åren har förlorat.

Men jag tror att jag behöver börja tänka lite nu. Och tänka är inte min starka sida. Först färna grejen- sen bryr vi oss. Haha joo, alla borde egenltigen leva efter det mottot tycker jag.
Men ibland så kanske man ska tänka lite längre än vad tårna räcker. En del konsekvernser är svåra att bli av med.

Nu tänker jag inte sitta här längre, ska läsa lite i min svenska bok - Hur jag lärde mig att älska min värsta känslor.
Hoppas kanske hitta en rad eller två att relatera till mitt eget liv. Ta hand om er, mina fina fina vänner.

Kommentarer
Postat av: elinenglund

du och jag kommer alltid att vara vänner. Det vet jag och känner med "hela mitt hjärta"..Jag kan alltid vara mig själv med dig..precis den jag verkligen är och jag hoppas att du vet att du kan vara precis den du när du är med mig..och det spelar igen roll hur töntiga vi än är tillsammans för vi har alltid kul och då spelar det igen roll vad andra tycker..För du är min bästa vänn och jag älskar dig otroligt mycket!



For all those times you stood by me

For all the truth that you made me see

For all the joy you brought to my life

For all the wrong that you made right



You were my strength when I was weak

You were my voice when I couldn't speak

You were my eyes when I couldn't see

You saw the best there was in me



Sandra Karlsson du är så otroligt bra!

2011-05-05 @ 22:15:19
Postat av: e

du är den bästa hjärtat! klart man får va som man vill.. det är bara kul! du vet så väl att du betyder så fruktansvärt mycket, för oss alla.

jag älskar dig, bästa vän.

2011-05-05 @ 23:30:25
URL: http://absoluteeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0