är de ni som är x-ide brudarna? YEPP

Hallå
Igår ringde Victoria till mig och frågade om jag ville vara med och stå i baren på score och servera öl och cider. De ville jag såklart så Coffe skjutsade mig till henne vid sju och sen drog vi till Score vid tio. Efter en väldigt nervös timme så öppnade dom våran bar. Vi stod nämligen själva i en bar som dom hade ställt upp speciellt för de erbjudandet vi sålde. Hade väldigt kul och är nu en erfaenhet rikare, det va inte världens lättaste att stå där i baren men ändå lättare än vad vi trodde från början!

Idag mår jag bara skit. Håller på att bli sjuk. Har kollat på innebandy idag med elin och nu ska jag äta och sen kanske ner till ryssen. Blir så irriterd på folk så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Men men, de är som de är. Jag vet att jag inte är perfekt, men de är fan inte du heller.

fixar lite musik nu!!! hörs peace xxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0