Bara massa frågor. Men vem har svaren?

hallå där!
Ligger i mammas säng och funderar på vad jag ska göra för mat. Ska jag ens orka göra mat?
Har haft praktik nu i två dagar på psyk. Lite långtråkigt men annars helt okej!
Gjorde kvällspass i onsdags, dagen idag, dagen imorgon och sen jobbar jag kvällen på åsbacka. Känner mig redan lite sliten på grund av väldigt få timmars sömn inatt men hur ska jag då känna på fredag kväll?
Orkar inte va trött. Men men biter ihop, kan ju inte va helt slut efter första veckan! Har ju trots allt fem veckor kvar.

Nu kommer frågan chips? upp i mitt huvud. Mjoooo de vore väldigt gott, men äre nyttigt? NEPP
Brukar jag bry mig om vad jag äter? NEPP Borde jag bry mig? Ja tyvärr..

Kanske ska ta en skål med K-specialflingor och mjölk istället. Får nog bli så!
Usch nej lät inge gott, ångra mig.
Nybakta bullar skulle inte sitta helt fel.

Jaja, nu ska jag kila! Hörs hej!
Vad händer i helgen tro? Ska man ta det lungt eller slutar den här helgen som alla andra?
Vad är roligast? ja inte är det att ta de lungt i alla fall, låt oss härja! Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0