bio med bästa flickor

Igår åkte jag in till stan för att shoppa med sandra, hittade två linnen och lite smycken som jag ska ha med till partykryssningen nästa vecka! Sen kom madde och vi åkte hem till henne för att hämta grejer som vi sedan åkte med till hennes farmor. Efter de kom elin och vi gick till sf för att placera oss i salong 8 där dom skulle visa breaking dawn. ÅÅÅÅH så bra film!!!!
Filmen va slut sent och elin och jag satte oss i bilen för att åka hem. Igår gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle behöva göra. Jag tog bort hans nummer. De kändes hur konstigt som helst men på något sätt så kanske de va det jag behövde. Nu finns de inte.
Vi åkte hem till elin såg på fråga olle dokumentären och sedan kröp vi ner i sängen. Klockan var väl halv tre då tänker jag. Vaknade imorse och har ätit frukost. Elin är inne i stan och tränar nu och jag sitter och väntar på att pappa ska komma in och hjälpa mig med min engelska uppsats.
Men de verkar gå trögt.

Vid sex tiden åker jag och marcus upp till lindfors för att hjälpa Börje förbereda sin tacobuffe. Ska bli mysigt och framförallt gott!
Imorgon och söndag har jag praktik. Sedan har jag första helgen avklarad! pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0