godnatt sverige

Mot alla odds försökte vi,
men så en dag var allt förbi,
nu står jag ensam kvar.
Men kanske ödet förutsåg
och tids nog kommer vi förstå,
det finns ingen väg tillbax.
Tänk på mej när mörkret faller
och någon varsamt tar din hand
och den tid vi fick tillsammans, 
snälla tänk på mej ibland.

jag har försökt att ge dig hela skulden
fast jag innerst inne vet att den är min
.

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig
Vi tar en paus och lämnar rummet
och nu släpper du min hand
på varsin sida av vägen
som en främling för varann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0