medans katten är borta dansar råttorna på bordet!

pippi släpper av herr nilsson hos tommy och annikas mamma:
"åååh kristall kronan, du himmel!
herr nilsson du får inte springa på pianot!
(Krasch) FARMORS VAS!!!"

alltså dör lika mycket varja gång så jävla roligt är det!
Cimberly och jag har myst ner oss i mammas och pappas säng och kollar på pippi långstrump på rymmen.
Hunden och katten är också med förstås. Vääääldigt gosigt måste jag säga.
Ska försöka och tömma diskmaskinen innan jag går och lägger mig för imorgon ska jag upp och jobba sen ska jag sova hos elin imorgon kväll med sandra och madde. Blis myskväll med massa prat och skratt! Wiho



Idag har jag:
- ätit frukost
- bäddat sängarna
- gått med hunden
- målat några lister i garaget
- lagat mat
- bakat en kladdkaka
- gått med hunden igen
- träffat niclas
- nu ska vi se på film och sen är de natti
Emma och åse har varit här från och till hela dagen :)
Hunnit en hel del idag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0