ps. jag drömde om dig i natt. Igen.



har haft världens sämsta natt. Har knappt sovit någonting och värre blev de när jag insåg klockan fyra imorse att jag hade jätte ont i halsen och kände mig febrig. Gick upp på toaletten - vilket jag förövrigt aldrig gör - men tänkte av någon konstig anledning att jag kanske känner mig piggare då. Ahh.. jag va inte riktigt med i huvudet vid den tidpunkten. Låg i alla fall i sängen vaken tills klockan ringde vid fem och då bestämde jag mig för att den här dagen kommer jag döda i sängen. Och det är precis vad jag har gjort!
Har kollat på pettsson och findus - tomtemaskinen. Riktigt mysig film. Mamma kom hem på rast från jobbet och la sig bredvid mig i sängen. De behövde jag, gosi mami.

Har suttit vid datorn lite grann och sen har jag sovit ett antal timmar. Den här dagen har jag inte gjort ett skit och de kanske bara är bra för jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Har ju praktik nu på psyk i sex veckor och vill inte inleda praktiken med missade dagar som jag måste ta igen på jullovet.

Nu ska jag nog se på TV igen, sen blir de sängen tidigt! Är ledig imorgon och börjar praktiken på onsdag.
Wish me luck!
Pusspuss herrrrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0