söndagsångest

måste få skriva av mig lite, här kommer ett inlägg som förmodligen kommer vara lika förvirrande som min hjärna är just nu. Är det bara rykten eller är det sant det jag hör? Vet inte vad jag ska tro.. Men vill i alla fall skriva.

Alla känner till uttrycket 'du vet inte vad du har förens du har förlorat det' och det är lite så jag känner just nu. Det svider i mig att veta att jag förmodligen har förlorat något som betyder så otroligt mycket för mig. Men egentligen har jag ingen anledning att känna såhär och det gör ännu ondare i mig. Det var jag som sa att det inte skulle bli något, det var jag som sa att vi bara skulle vara vänner. Och jag vill fortfarande det, det är så jag känner och ibland önskar jag faktiskt att jag kunde ändra på det.
Men när man sedan inser att personen faktiskt har hittat någon annan som den vill lägga all sin energi på. Ja det är då man vaknar till och inser precis vad man hade kunnat fått om man inte sagt de där orden.
Men som sagt, jag är ganska säker på hur jag vill att vi ska umgås och de är som vänner, så jag förstår inte varför jag tvivlar. Jag kommer alltid bry mig om honom och jag önskar verkligen att han får de han förtjänar. Men jag ville inte att det skulle vara med dig
Ta hand om honom, han är min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0