beleive me, i don't want to go

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner mig ganska tom inuti just nu och jag vet inte riktigt om jag har anledning att känna så men de gör jag i alla fall. Har svårt att finna ord för frustrationen och just nu skulle jag nog kunna ha en hel konversation med mig själv om saker jag skulle vilja få sagt.
Vet inte om de hjälper ärligt talat så det struntar jag faktiskt i. Elin är påväg hit och de känns väldigt bra faktiskt! 

Har förövrigt bara varit i skolan idag och de hände inte alls mycket. Åt tacos när jag kom hem och de satt inte helt fel. Och just nu vet jag inte om jag har så mycket mer att skriva ärligt talat?
Imorgon gör jag ett kvällspass på praktien och även på onsdag, så vet inte om jag kommer ha tid att skriva något dom två dagarna. Ska försöka sticka in med någon information eller bild eller något men lovar inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0