2 dagars? nja inte vår grej





Sandras ragg, såg ut som eric saade, höll på att dö, litte snygg dååå





En rätt så bakfull eric ljungwall vid frukostbordet



tom va i alla fall lite piggare!





basti basti, oh oh



Nu är vi äntligen hemkomna från partykryssningen! Helsingfors - Tallin - Riga

Måste säga att den här resan kanske inte direkt var värd 3000 som vi samanlagt har lagt på
resan VAR. Vi fyra har alltså lagt 12 000 på en resa som tre av oss i alla fall inte hann njuta så värst mycket av.
Det var nämligen så att på fredagen (dag 2) så var det storm på havet och båten gubgade värre äv karusellerna
på Liseberg och vi låg åksjuka i hytten och spydde ikapp allihopa. Dock så piggnade jag till och blev helt bra efter jag hade fått upp allt min mage ägde. Så jag fick gå själv ner och kolla/lyssna på Cascada och Italobrothers.
Träffade som tur va Nicke Lundh och hans kompis så jag hängde på dom och sen kom Jonas, Kvarna, Anton och Olle. Cascada och Italobrothers var helt jävla grymma, så otroligt bra och jag lider verkligen med alla på båten som inte fick se dom!
Men men så är det! Följde i alla dall med Jonas och co och hängde med dom stor del av kvällen men när klockan var sex på morgon så kände jag att nu får de va bra. Supit i två dagar i rad och kände mig bara väldigt trött och äcklig faktiskt. Haha. Men men orutinerad som man är så orkar man inte hur mycket som helt, var ju folk som inte sovit en sekund på två dagar. HELT SJUKT
Blir i alla fall inga fler sådana här kryssningar för min del för de va inte riktigt min grej, men nu har man provat och det va helt okej men inte skit kul som det skulle ha varit!

Igår satt jag åse och emma hemma hos åse och såg på film, blev en otroligt lugn lördag och tur va väl de kanske?
Nu blir det snart ryssen. Ska byta om nu så jag hinner ta följe med niclas och emil.
Nästa helg har jag praktik HELA helgen så tur att jag festa nog den här helgen så jag inte behöver göra det nästa, hheheheh.
Pusshej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0