when i held ya, den spelas sönder hos mig just nu

Har man inget bättre för sig en söndag som denna kan man lika gärna dela med sig av tankar och händelser. I fredags vakande jag klockan fem när klockan ringde och de bar iväg in till stan för att jag hade praktik mellan kvart i sju och halv fyra. Sandra och jag gick samma skift så det var vädligt roligt och dagen gick så otroligt mycket snabbare! Efter jag slutat kom pappa och hämtade mig och sen så var de bara att gå ner till åsbacka för att göra ett kvällspass där! Efter de var jag så slut så jag trodde jag skulle somna stående men jag gick över till grannen (robin) en stund och pratade med han och Börje innan de skulle in till stan.

Igår åkte jag emma, åse och fiffi in på bio. Och enligt mig var de nog bland de sämsta jag sett 'I don't know how she does it' helt totalt värdelös faktiskt om jag ska vara ärlig. Hände ingeting och jag ville bara hem. Men men de va trevligt i alla fall och jag gör jätte gärna om de, fast då tar vi en bättre film! ;)
När vi kom hem gick vi till robin för där va de kalas! Dansade till alla låtar och jag tror fan alla blev lite svettiga för vi höll igång ganska bra där ett tag! Alla lyckades få tag på olika redskap som vi gjorde gitarrer av. Spadar och skurmoppar och stolar, ja vi lyckades med de mesta och kul hade vi! 
 
Men sen när de började tunna ur sig lite där så gled blomman, jag, åse, lina, reine och linnea (chaufförn) in mot stan för att hämta anna och stina. Blev lite mat när vi ändå var där. Eftersom det inte fanns någon värme i sheckern så passade lina och jag på att fråga om vi kunde få åka med jimmy och tommie hem och de fick vi. Varma och jävligt trötta gled vi mot molkom och hem till underbara sängen.

Idag har jag inte gjort ett skit faktiskt. Vakande och de är ju farsdag idag så vi har gett pappa lite presenter och så har vi fikat lite grann. Väntar på god mat nu och sen tårta.
Skulle gå ut och ta en lång promenad förut för att rensa tankarna lite grann och bara komma ifrån allt. Men insåg en minut senare att jag håller på att frysa ihjäl så jag vill inte gå ut. Skulle därför lägga mig i sängen och se på en film, helst en ledsam för idag är ingen bra dag alls! men då insåg jag att eftersom min mamma och pappa en dag kom och tog min TV och ersatte den med någon annan jävla stenåldersgrej så funkar inte min dvd. Där sprack även den planen.

Vet inte var världen är påväg och just nu försöker jag bara sakta men säkert intala mig själv att jag inte bryr mig. För de är ju det jag har sagt till dig hela tiden 'jag bryr mig inte'.
De ska va gött och leva, annars kan de kvitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0