24 oktober - usch för hösten!

Ja ni, idag är det måndag igen och som vanligt så gör de nästan ont i hjärtat när klockan ringer på morgon och de är lika mörkt som när man gick och la sig. Täcket är så otroligt varmt och skönt och det finns ingen motivation alls till att gå upp.
Men men trots denns hemska höstångest tog jag mig upp imorse. Såg ut som helvetet själv och inte gjorde jag något åt det heller för den delen. Satte upp håret i en toffs mitt på huvudet och tog de som låg överst i garderoben. Men de är så det får bli ibland. Jag klarade i alla fall hela skoldagen och de är inte så farligt när man väl kommer dit.

Vi såg på Pearl Harbour på engelskan idag och jag döööör! Gud vilken bra film, dör på hur snygg Danny är (Josh Hartnett) är för den delen också! Den filmen kommer förmodligen spelas ett antal gånger i min dvd här hemma fram över skulle jag gissa på!

När jag väl kom hem var klockan kvart över sex och magen höll på att dö av svält. Speghetti och köttfärssås blev! Sen kom elin en sväng och vi har mest pratat om hur helgen kommer att bli och hur vi egentligen ska se ut. Inte lätt de där med halloween, hur mycket energi ska man egentligen lägga ner på sitt utseende? Och när blir de så mycket att folk pratar skit om en? Jaa vi vet inte riktigt... Man vill ju inte komma dit och se ut som man är något man inte är.. Folk snackar nog mycket, de behöver inte få ännu mer saker att prata om.

I helgen som precis var så åkte vi i alla fall in till stan. Åkte till bergvik och köpte en cowboy hatt till Johan, en riktigt interngrej, men kul vare! Åkte hem till Johan efter vi var klara på Bergvik. Såg på en hel del avsnitt av 'How I met your mother' Sen åkte vi till simon.
När klockan drog iväg åkte vi mot laskerud där Lina höll på att göra sig i ordning för fulla muggar och när hon var klar bar de av mot fageråsen och fest hos Stina och Anna! Jadu vet inte riktigt vad man ska säga, onödigt bråk tog över mycket på festen men när de ordande sig så gick de ganska bra och de var trevligt!

Elin och Lina blev hungriga så vi tog med oss Tom och åkte till McDonalds och åt lite och sen bar de hem mot sängen. Söndagen bestod av att hjälpa pappa och sen ryssen.

Ja de va helgen och denna tråkiga måndag! Nu ska jag krypa ner i sängen och se på New Moon för imorgon är jag ledig. Dock ska jag jobba kvällen imorgon, men jag har ju ändå sovmorgon!
Sov så gott folket för de kommer jag göra! Nattinatti



Jordens snyggaste! döööööör för honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0