en städerska och en pirat, fint folk kommer från molkom



hade en underbart rolig förfest hos cim i fredags med madde, amanda, sandra,
louise elin, christoffer och några av hans kompisar.
Trots lite för mycket dricka för en del verkade vi klara oss ganska bra och drog sedan till
Sak Noel på nöjes utklädda och riktigt partysugna. Blev en väldigt lyckad kväll som slutade
till sist i norum där elin och jag sov.
Vaknade på lördagen med FETASTE bakfyllan jag någonsin har fått.
Men så va det med det, de va bara att förbereda sig på kvällens äventyr.
Åkte hem och försökte fräscha upp mig någorlunda i alla fall och sen bar de av ut till mosserud och
såg på hockey med Nicals, Emil, Marcus, Emma, Elin, Stefan och Pontus.
Knäppte första cidern och med tiden så gick bakfyllan vääääldigt sakta över.
For i alla fall upp till duvinäs där halloween banan var. ELin och jag lyckades ta oss igeonom den trots att vi nästan dog! Jag lyckades ju tappa min mobil mitt i banan och tack gode gud för att dom lyckades hitta den!!
Sen när vi väl drog från brasan så spårade kvällen ur helt och de va inte ens kul så jag orkar inte förklara hur den slutade.
Men större delen av den här helgen har varit väldigt lyckad och vädligt rolig! Man bör kanske tacka alkoholen? Haha ja inte vet jag.,

Idag har jag i alla fall jobbat kvällen med mamma och varit ner och tittat på ryssen. Nu ligger jag i sängen med datorn på magen och borde sova. Så så fort jag har sktivit klart ska jag logga ut från FB och bloggen och sen stänga av datorn.
Sov så gött gott folk! Natttinatti pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0