håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar

"ju mer dom spottar på mig ju snabbare kommer jag blomma" sitter här och lyssnar på Kapten Röd och nästan gråter en skvätt för jag vill verkligen för allt i världen se honom ikväll på nöjes! BUUUUHU
Men men jag får trösta mig med att nästa helg blir de halloween party med dom bästa!

Nu väntar jag på att plattången ska bli varm så jag kan platta ner min frisyr lite grann för den står åt alla håll och jag skojar inte, inte ens min mamma tycker jag är söt just nu.
Igår drog jag elin marcus tom och richard till klarre. Va riktigt trevligt! Blev gräddkrig ett med över en månad gammal grädde vilket resulterade i att vi som var med och hade fått på oss luktade sur spya hela kvällen.
Haha men jävligt kul hade vi så det va rätt så lungt ändå!

Idag ska elin och jag in till stan (förmodligen) och köpa en pajform till Dennis mamma, eftersom vi hade sönder den andra. oups Sen om vi får tid ska vi träffa Johan och ikväll blir de Stina med elin och lina!
Hoppas på en kanon kväll, vi hörs folket!
häääjhäääj puss



haha alltså grymt ful bild insåg jag precis när den blev så stor. Men om jag tar bort den får jag
förmodligen inte upp någon ny. Så lev med den! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0