fredag och utgång ikväll

åh nu blev de såhär igen.. typ fem dagar sen jag skrev något här.
Har i alla fall varit i skolan hela veckan och det har inte hänt något väldigt som är värt att skriva om.
Sandra, Madde, Elin och jag har bokat hytt till partybten i november, kommer bli gryyyymt!
Victoria, Louise, Setareh och några andra tjejer från kil ska också med och träffar antagligen en hel den ansikten som man känner igen när man väl är på båten. Tror de kommer bli riktigt kul!

Nu om en liten stund ska jag ner till vårdcentralen och ta min andra Twinrix spruta och sen skjutsar pappa mig till skolan. Ikväll ska jag och elin in till stan, bli Tempel ikväll med några andra sköna människor!

Har väl hänt en ganska mycket intressant sak den här veckan men vet att personen ibland läser min blogg och vill inte peka ut någon även om jag skulle kunna skriva en bok om just den här grejen. Allt kommer fram tids nog så är ni nyfikna så vänta bara, de kommer...

Ha det bra folket, nu ska jag till vårdcentralen! puss


Den här texten säger så himla mycket om de som har hänt.
Och jag trodde verkligen på det. Kärleken övervinner allt,
de har jag i alla fall lärt mig den här veckan.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0