i mina drömmar hör jag dig säga de orden




Har haft världens bästa helg - igen!
I fredags kom flickorna från fotbollen och vi hade myskväll med godis, chips, pizza och åtta liter dricka!
Vi sjöng singstar, hade frågesport, spa och skrattade en hel del! Tack för en mycket bra kväll, mina fina små flickor

På lördagen, igår alltså, var elin fyllechaffis till Dennis, Johan och (absolut inte planerat) men också mig. Jag skulle med i bilen men jag hade bestämt mig för att vara nykter, blev inte riktigt så. Skyller på dennis!
Vi åkte till Årgäng och gick på marken. Tog föllje med Inge, Anna, Lena, Jan och Gudrun. Riktigt jävla härligt gäng och vi gled runt precis överallt och jag skojar inte! Hamnade på en MC Pub ett tag till och med, HilliesBillies Pub (eller något sånt.) Vi satte oss runt lägerelden och hade det riktigt mysigt.
När vi sedan bestämde oss för att åka hem, nej då skulle vi till munkfors. Vi hamnade i alla fall i Deje hemma hos Anna och alla utom jag och elin drack en varsin Irishcoffe.
Sen åkte vi mot molkom och sket i Munkfors. Hörde det var efterfest hos grannen, Robin alltså. Drog dit med Dennis, Johan, Inge och Elin. Sjöng några kramgoa låtar och dansade lite grann och sen blev Inge trött och då bestämde vi oss allihop för att kvällen fick vara slut. Klockan var då halv fem och ögonen var inte längre så jätte pigga.
Oh just det! Dennis och jag bestämde oss för att gifta oss igår också, så det gjorde vi helt enkelt. Elin präst och johan vittne. Snabbt och enkelt. Haha och ganska roligt.

elin och jag åkte hem till henne och sov och pratade en hel del. Puss pluttan!
Idag gick vi till helena ocj björn som hade haft kalas igår. Haha skönt gäng de där me. Björn, Helena, Mulle, Jossan och Nicke var där också!
Såg på en film och luktade på alla andra som satt och åt pizza, efter filmen bestämde niclas och jag oss för att åka hem. Och så blev de. Har pluggat lite nu, ska fortsätta med engelskan.. bläää

Sen blir de nog ryssen! Om elin och jag inte ska in till stan och se på film. De märks :)
Tack underbara människor för en grym helg. Loooove
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0