jag vill inte se, jag blundar istället

Hejhej!
Drog till skolan idag för en lektion, religion. Jobbade nästan ingenting och fick istället ta med mig arbetet hem och plugga under helgen. Tog med mig svenskan, engelskan och teckenspråket också. Blir en härlig söndag det med bara massa läxor!

Om en stund ska jag åka ut till elin och förbereda inför ikväll. Ska nämligen ha avslutning för fotbollstjejerna vi var tränare för i sommar. Blir spa, film och en hel del kilo med godis och chips. Drar nog en pizza också när vi ändå är igång! Tror på en bra kväll så det hoppas jag att de blir.

Imorgon ska jag jobba, dom ringde förut och jag tackar gärna inte nej till pengar så blir nog ingen rockig lördagkväll utan den spenderas på åsbacka. Men men va gör de om hundra år?
Funderar skarpt på att bara se på film på lördag efter jobbet och inte göra så värst mycket. De märks helt enkelt!

Gick lite på stan förut och tittade efter en väska, hittade dock ingen som var intressant så tar en tur på måndag och hoppas på att få med mig både väska och några linnen!
Nu ska jag skriva klart svenskan och sen hoppas jag att mamma och pappa kommer hem så dom kan skjutsa ut mig till elin!



bjur på den otroligt vackra bilden! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0