livet e chill

Heeeejheeej
Idag har jag varit i skolan, kul? njaaa finns inge att berätta heller så jag struntar i det.
Fick ett sms imorse och de gjorde hela min dag! HIHI
På fredag blir de innebandy en sväng och sen till Kil, häftigt vaaa? Älska kil <3
På lördag ska vi in och fira Sandra med mat och bowling och sen drar elin och jag ut med fina flickor från klassen och två av louise kompisar från kil! Bli nog en bra kväll, håller på och skriver med madde nu! Vi rggar förfest och hon verkar ha hittat en, nice? Aaaah

Imorogn var jag egenltigen ledig och elin och jag skulle sova över ikväll och imorogn skulle vi till stan.. Men jobbet ringde förut och jag var snabb med att svara ja, så ska göra en heldag imorogn. PÅ MIN LEDIGA DAG
buuuuuhuuu, ville ju sova. MEN PENGAR!

Nu känner jag att jag är på jävlig bra humör och jag vill inte sova.. men ska ju upp vid sex imorogn så ska krypa ner i sängen nu!

Hoppas jag somnar med en gång och är utvilad imorogn och taggad på jobb och sen blir de snabbt fredag och en lyckad helg! Wiho livet rullar på nu och jag vill inte ta något ska stoppa det. Nu är jag glaaad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0