oooj va det regnar

Måndag och jag sitter här och stress pluggar! Ska till erik om tjugo minuter med åse och niclas och se på film, har fyra saker att hinna klart innan onsdag och jag har gjort klart två av dom nu (dom enklaste)
Har absolut inte tid med det här egentligen men jag måste skicka uppgifterna till min mail och de tar tyvärr lite tid så slänger in ett inlägg!

I fredags hade elin och jag planerat att åka till Kil och hälsa på simon men det blev inte så för han var inte hemma när vi väl skulle åka så vi drog istället in till stan och träffade filip och daniel,  var väldigt trevligt! följde med dom på någon B fest och drog hem vid halv två.
På lördagen sen åkte vi in till stan med flickorna och åt med på mongolian och jag kan erkänna - det var inte riktigt min grej. Har ätit godare mat! Men men i alla fall sen gick vi allihop in till stan för att bowla och det var skit kul verkligen. Även om en hel del av oss fick flest klot ner i rännan så hade vi väldigt roligt så tack så jätte mycket för den dagen och början på en spännande kväll!

Efter det äventyret drog elin och jag till herrhagen till Dennis och bytte om för att sedan dra hem till Madde. Vi gick och mötte upp Louise, Sandra, Amanda, Malin och Rebecca vid busstation och där skildes vi tyvärr åt. Louise, Malin och Rebecca (tror dom hette så) drog till en förfest medans vi andra fem drog till Alexander på rud.
Va en hel del universitetskillar där (inte så konsigt, dom skulle på en universitetsfest på campus) men dom var väldigt trevliga och vi hade riktigt kul. Fick träffa på en 31 åring som trodde hon var 18 och började porrdansa i vardagsrummet, haha konstig..
Sen hamande vi på Campus och där spårade allt ur, det blev bara kaoooooz. Tur att jag hade dennis där! blev lite ensam ett tag :(

Men men, vi åkte in till stan när festen var slut och där kom Mulle och hämtade mig och elin och vi åkte hem och sov vid två ungefär.
På söndagen så var det planerat att vi skulle in och äta tacopaj hos dennis. Väl inne i stan stod jag och elin i våra onepieces med en toffs mitt på huvudet och en köttfärs och fyra tomater i en kasse och all annan skit man har i pajen men fick vi tag på dennis? NEJ
Han var i munkfors och tack gode gud att Johan hämtade oss! Vi följde med honom och tittade på Lacross träning och sedan åkte vi hem till dennis eftersom han skrev att han var hemma. Väl framme i porten visar de sig att han är hos alexamder.... ÅH inget tålamod kvar!
Ringer johan och han hämtar oss - åker till rud - hämtar dennis nyckel till lägenheten - tillbaka till herrhagen och hämtar allt - tillbaka med nyckeln till rud - stannar en stund.

Ja kvällen slutade i alla fall med en mycket god tacopaj efter bråk och besvikna sura miner! Vi fick ett förlåt och simon och dennis fick en god tacopaj. Väl hemma i molkom igen vid halv elva.

Både bra och dålig helg! Men tack gott folk för den här helgen. Pöss på röva

bild funkarinte så heeejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0