schleten söndag

Hej alla där ute, har fått hört att det är dags att uppdatera bloggen nu och de är väl helt rätt!

Min mormor, moster och lilla kusin har varit här hos oss sen i torsdags vilket har varit väldigt kul för dom har jag inte träffat på över ett år. Idag ska dom åka hem till skåne och nu håller alla på att packa ihop allt, det är spring överallt här i huset, vilket de för övrigt har varit i flera dagar nu. Har nog aldirg varit så mycket folk hemma hos oss som den här veckan!

I fredags så var jag, emma och lina till filipstad en sväng och sen drog vi till kil. Kan säga såhär, fredagen va inge kul.. De va mest bara drygt.
Men igår däremot så drog vi till filispstad igen, de är ju oxhälja vettni! Så niclas jag och emma drog ett halvt varv oc kände att vi inte orkade gå så mycket mer än det. Vi fick med oss strumpor och lite godis i alla fall så jag är nöjd :) haha för de va det enda jag var ute efter..

Senare på kvällen så bar de av mot filipstad igen med emma, sandra, elin och albin! Va riktigt jävla skit kul om jag får säga det själv! Träffade hur mycket trevligt folk som helst och härja gjorde vi också, karuseller hit och dit.
Linda, Fredriksson, Elin, Sandra, Jag, Emelie och nån kille till satte oss i Extreme och kan säga att de va inte en enda i den karusellen som satt tyst i alla fall, woooow.

Idag är jag rätt så sleten trots att det knappt blev någon dricka igår fast de va så det va sagt, känner mig bara trött. Ska in till stan sen med elin och se på film med Dennis och Johan. Ska bli kul, gött att ta det lungt idag känner jag.

Imorgon är det skola igen och jag måste välja individuellt val och jag har ingen aning om vad jag ska välja. Jaja de märks! Nu får ni ha det så braaaaa, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0