en väldigt bra helg

sitter här och pratar med fiffi i telefon och halv kollar på idol samtidigt som jag skriver här på bloggen!
Lite myyycket just nu känner jag, men det går! Haha fiffi fick böter i helgas, lite roligt tycker jag;)

Här är min helg;



















På fredagen åkte jag och elin in till stan för att träffa dennis och andré
och förfestade lite grann. Vi spelade med andra ord och körde lite öl spel,
hade hur kul som helst! När vi sedan skulle dra till Tempel där själva festandet skulle börja
så kände både jag och elin att festhumöret  inte riktigt var på topp så vi bestämde oss faktiskt
för att åka hem. Daniel hämtade oss och vi åkte till McDonalds där vi träffade Erik Flodman, Erik Blomquist
och Niclas. Sen åkte vi hem till Elin och sov och myste!

På lördagen satt jag och elin och tittade på gamla bilder, haha shit vilka minnen..
Sedan på kvällen så gick jag upp till niclas och vi gick upp till marcus där emil också befann sig!
De satt också och tittade på gamla bilder och drack lite grann. Va ju nämligen förkalas vettni!
Jag ringde sandra och sen bar de av till stan. Drog en hel del varv och skrek halsarna av oss. Träffade Bennyböna - som marcus sa, haha! Han följde med på några varv, häftig grabb de där!
Sen åkte vi hem till Marcus och spelade wii och jag kickade gärnet. Vann tre av fem omgångar i bowling!!
Skön lördagkväll och hoppas på att det blir snart igen!

På söndagen vaknade jag hos sandra ganska så bakfull. Men sen åkte elin och jag in till stan för att äta tacos med dennis och johan. Kände att den tacosen satt rätt så skönt i magen! Sen såg vi på film och åt en hel del godis och chips. Gosade ner oss i sängen och såg på någon skräckfilm, tänker inte ens försöka stava det för att det kan jag inte. Men söndagen var väldigt bra, trost att det blev dyrt med all mat, men de va det värt! älskade vänner <3



BRA HELG! hoppas det kommer en likadan till helgen!! pusss

Kommentarer
Postat av: elinenglund

super duper bra helg alltså!! :D hoppas på lika bra helg nästa! Tacosen va det bästa på hela helgen tror jag fan va gött det va alltså :D pusssss gummsan <3

2011-09-13 @ 23:14:03
Postat av: sandra

Ja den var riktigt rolig! Tacosen satt inte helt fel de måste jag erkänna! Och mysigt var det också :D hoppas jag med! pussspussss <3

2011-09-14 @ 17:19:56
URL: http://sssandrakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0