å så va de det där med rubrik

25 augusti 2012.
 
Hejhej, sitter just nu och väntar på att elin ska komma till mig. Och vi väntar på svar från herr Gustavsson om hur kvällen ska spenderas ungefär. Ska han firas eller inte? Ja det är den stora frågan. Han fyller ju nämligen år idag, så stort grattis till honom! Skulle kunna tänka mig att spendera kvällen i hagfors, men de blir det nog inget med.
 
Gårdagen spenderades där i alla fall med Sara och Elin. Förfest hos Timmy och senare bar de av mot Eldfesten på hotel Monica. Vi missade Mange Makers men de gjorde inte så mycket, träffade många kända ansikten så vi sprang omkring och pratade med folk istället. Mitt i allt minglande så tappade Sara bort hennes plånbok, där låg även Elins bankkort och körkort. Efter många om och men så spärrades korten och vi fortsatte kvällen med att blinka till oss drinkar istället för att köpa egna, finns ju vissa fördelar med att inte ha några pengar!
Plånboken kom i alla fall till sin rätta i slutet av kvällen, nån snäll typ som lämnat in den i baren och vi fick tillbaka allt. Var vissa saker som hände igår som gick emot att min kväll skulle bli perfket och det blev den inte heller, men men vad gör det om hundra år? Då lever jag inte i alla fall och inte mina bekymmer heller. Vi kom i alla fall fram till att även fast de var problem och tårar hit och dit så hade vi en väldigt trevlig kväll!
 
Anlände hos Sara jämt efter halv tre i natt och så somnade vi på två röda tror jag. Upp tidigt imorse och iväg för att kolla på innebandy. Blev hämtade efter det av Ulla (elins mormor) och åkte hem mot Molkom.
 
Nu sitter jag här nyduchad och har precis ätit, sminkat mig lite halvt och bara väntar på vad som ska hända ikväll. Ska man orka gå ut och göra något eller ska jag krypa ner med min älskade gunvald larsson i dvd'n och kolla på beck? Ja det är den stora frågan..
 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0