I can be a princess, and you would be my king

"Sluta upp med det där Cimberly, du är en stor tjej nu!"
Om min 9 åriga lillasyster är stor tjej, vad är jag då? Vuxen tjej? Hur beter man sig som man är vuxen då?
 
Idag har jag ställt klockan så att jag kom upp i tid, trots att jag är ledig, Åkte in till stan och satte mig framför datorn på trafikskolan och spenderade några timmar där. Känns skönt att ha kommit igång med pluggandet igen!
Niclas kom och hämtade mig och vi åkte till Molkom. Hann knappt komma in genom dörren innan jag skulle iväg för att färga Elins hår. Åkte till Norum och sen efter någon timme tillbaka hem igen. Dök ner i körkortsboken och har nu äntligen läst klart den!!Klockan är snart halv tolv och jag sitter här och överväger att inte sätta på den där Beckfilmen jag velat sett i hundra år. Kristin brände ut - spår i mörker - åt mig i förrgår och jag vill ju så gärna se den. Men ska upp imorgon också och behöver tyvärr min skönhetssömn så det blir nog igen film ikväll.
 
Imorgon ska jag bort med mamma en sväng under dagen och när jag kommer hem blir det en välbehövlig promenad med trevligt sällskap. Senare på kvällen kommer Jesper och vi åker hem till hans mamma och Henrik och grillar. På fredag är det Hagfors som gäller med Elin. Eldfesten står på schemat och vi taggar för en kanon kväll!
På lördag firar vi Emil som fyller år med kalas och en del alkoholhaltiga drycker, känns som en helt OK helg!
Med tanke på att jag spenderar hela nästa helg instängd bakom Åsbackas väggar behöver jag roa mig ordentligt den här helgen. Ska dyka ner i min lilla påse med beckfilmer jag lånat och kolla på när jag kommer hem från jobbet.
 
Försöker slita mina tankar från saker man inte ska lägga energi på. Om man bara kunde förstå sig på hur vissa människor tänker.Omöjligt i detta läget. Men men, what to do? Jag gråter inte längre, finns inga mer tårar. 
 
You should take a picture
Cause you might never see me again
I said take a deep breath and hold it in

Because you're not in love
There's no way you possibly could
You shouldn't even like this
You just like the way it looks
If this is the end, and what's done is done
Then I wont have to keep hurting anyone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0