I remember when you were mine

riktigt höstväder ute idag! Usch och fy. Vill bara krypa ner under täcket och inte röra mig ur fläcken!
 
Elin jag och Hilda spenderade dagen i Karlstad igår och shoppade loss rejält. Jag blev 2500 kronor fattigare men min garderob behövde lite nya kompisar och jag själv behövde lite nya saker över lag.
Sen åkte Elin och jag till Dennis och Jonatan och lagade tacos och såg på The Cabin in the Woods. Nog den dåligaste film jag någonsin sett. Fy så värdelös. Idag har vi faktiskt rensat både lite halvt Hildas garderob och Elins.Sen har vi mest bara myst. Elin och jag har planerat lite grann också, kommer bli såååå bra!
 

världens bästa.



Ny halsduk och sockor!



Det var det, känns väldigt lite för så otroligt mycket pengar. Men men! Just nu sitter jag här å bara längtar sönder tills den 14-15 september. Ska bli så otroligt kul!!! Hejdå kära vänner, ta hand om er och varandra.
/pusss sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0