inte en dag kan gå, utan att jag tänkt på..

Hejhej där uuuuute
 
Hur leker livet? Jo ganska fint just nu. Slutar förvånas över hur allt sprids och vad folk snackar om i detta lilla fantastiska samhälle vi bor i. Folk har tydligen inget liv och personer man verkligen trodde var ens vänner visar sig kan sitta och snacka å hitta på precis vad fan som helst.
 
Har inlett mitt liv som arbetslös nu och nu dom första dagarna känns det helt okej, frågan är hur det känns om ett halv år? Ska försöka plocka mitt körkort nu så snart som möjligt å sen ska jag åka in och söka massa jobb i karlstad. Saknar mina gamla klasskamrater, hoppas på en återträff snart! Känns så himla konstigt å veta att man inte har någon mer skola, inga mera läxor, prov eller studiebesök eller vafan som helst. Kanske är så här det känns att vara fri från skiten? Den enda gången det känns väldigt bra det är när klockan är sex på morgon å man inte behöver gå upp.
 
Funderade skarp på att ta en kvällapromenad nu men jag bäddade ner mig under filten i sängen och satte in yttligare en Beckfilm i dvd'n. Ska gifta mig med Gunvald, herre jösses vilken man..
 
Dagen har jag spenderat hos elin och sen åkte vi hit. Hyrde en film som vi kollade på. Sen åkte hon iväg på träning och medans hon rör på sig så passar jag på och äter.. Så jag har bakat en äppelpaj med vaniljsås som jag precis klämde i mig en bi av. Man lever bara en gång har jag hört! Vore väl dock bra och börja röra på fläsket, vill inte se ut som ett bacon!
 
Nej nu väntar filmen på mig. Vi hörs och syns gott folk! Imorgon blir det shopping med Elin och sen åker vi till Jonathan med Dennis och äter tacos och ser på film. Hare bra så längeee
 
Vi drar dit palmerna bor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0