die with your secrets

vet inte riktigt varför jag har en blogg egentligen, men den är väl bra ibland antar ja.
 
ville egetnligen inte säga något särskilt. Dessa flickor jag har runt om mig just tar nog mer död på mitt inre än vad de gör min vardag ljusare. Jag vet inte om vi allihop bara hamnat jävligt snett eller vad de beror på men det bråkas och pratas så mycket skit så jag vet snart inte vart jag tar vägen. Hade det inte funnits några få där ute som jag väntar sms från hade jag slängt mobilen i sjön för nu är jag så tröttnat på att hela tiden behöva förklara och ringa och veckla ut allt som blir fel hela tiden. Vill aldrig i hela mitt liv lyssna på andras problem mer. Jag har nog med mina egna. Tyvärr tror jag inte dom rätta personerna läser detta men nu orkar jag seriöst inte lyssna mer.

Håll era hemligheter för er själva så behöver ni inte va oroliga för att de kommer ut.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0