Julafton

Jul är överskattat har jag kommit fram till. De är roligare som barn men nu när man har blivit "äldre" så är de inte lika häftigt. Hade önskat mig ett särskilt påslakansätt i julklapp men de fick jag inte så åker in till stan och köper de själv imorgon. Ska egentligen inte klaga över mina julklapp för dom var väldigt bra! Fick bland annat en ny värmefilt, den förra gick så hårt att den gick sönder så de kändes riktigt skönt med en ny. Nu slipper ja frysa ihjäl när ja sover..!

Har spenderat hela dagen på jobbet och de har väl inte varit sådär otroligt rockigt, men jag bet ihop bra och höll humöret uppe hela dagen. Nu är jag äntligen hemma hos familjen. Jag skippade kvällsfikat för jag är så otroligt mätt och vill bara dö till en film i min säng, känner mig så jävla sleten nu för tiden. Va blir de...?!

Hoppas alla haft en underbar jul, puss på alla goa vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0