thailand

Hej Sverige! Nu är jag äntligen hemma. Eller ja äntligen och äntligen. Kylan är inte min bästa vän men mina älskade vänner har jag saknat så det gör ont i hjärtat. Jag vill ha alla här nu och bara snosa på!!!!!!
 
Jag har haft världens bästa semester. På riktigt, den kunde nog fan inte blivit bättre. Eller jo nu ljög jag igen. Vi har haft väldigt dåligt väder och är tyvärr lika bleka nu som när vi åkte men vi har gjort så mycket saker och vi har träffat människor som jag hoppas vi aldrig tappar kontakten med. Vi har snorklat i korallrev, varit på zoo, sett en monkey show, crocodile show, snake show och en elefant show. Vi har druckit så många paraply drinkar att vi säkert kunde fylla flera hinkar. Vi har festat och vi har ätit gott och njutit av underbart sällskap. Vi har ridit elefant och shoppat på marknader i Patong. Vi har lärt oss pruta på ritkigt och vi har skrattat så vi har gråtit. Vi har haft de underbart.
 
Vi har skaffat vänner från linköping, Borås och Kil. Grabbarna från Kil fick vi riktigt bra kontakt med och vi umgicks konstatnt med dem ända sen den minut de kom över och sa "hej, hur är de? Vad gör ni?" hur nervösa som helst, och då ska vi inte snacka om vad vi var!!! Vi hade ju nämligen kollat in varann vid poolen hela dagen. Tur de vågade sig över till vår bungalo. Vi bodde mitt emot varann så vi kunde inte bli av med varann även om vi velat.
 
De kom ju tyvärr en dag när grabbarna åkte hem och de var riktigt jobbigt. Tårarna var inte långt borta och det dygnet var mest tråkigt och tyst. Tur vi hade pinglorna Setareh och Emelie på grannhotellet. Blev en riktig brudutgång i Patong och hade hur kul som helst!
 
Den här semestern ligger mig varmt om hjärtat, vi har skapat minnen för livet och förhoppningsvis vänner också. Vi saknar grabbarna och hoppas på att träffa dem snart. De bor ju inte så långt bort så de ska ju inte vara något problem egentligen.
 
Nu är jag hemma hos min underbara familj, min underbara säng och mina saknade hundar. Looooove
 











 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0