jag må va liten, men ja lukter som en stor

Fick ett sms i morse av en mycket speciell person, de gjorde hela min dag!

Fyller ju nämligen år dag, hela 19 år. Haha shit vilken onödig siffra egentligen. Har inte direkt fått något  speciellt. Får väl se om de kommer något, förväntar mig inte så mycket för jag har inte önskat mig något.
Dock ville jag ha gratäng och fläskfile till middag idag så det håller pappa på att göra! Ska bli super gött om en sääääger.

idag är jag hur stolt över lina som helst!!!!! du kommer klara detta smulan! jag hjälper dig! <3




sommar och sne.. Elin kommer sen och firar min dag med mig, pörfekt!

Kommentarer
Postat av: elinenglund

hahaha fint hårig arm (a)

2012-02-03 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0