tjena gött fölk

äre en vecka sen? jag tror nog fan de, haha..

Helgen har varit braaaa! I fredags åkte Sandra, Madde, jag och Amanda till lägenheten och gjorde oss i ordning och åt pommesfrites och korv med bea sås. Sen gled vi vidare mot wåxnäs hem till Sandra Hammarström på fest. Hade mycket trevligt, lungt och städat vare men väldigt trevligt! Börje och Robin ringde i kapp hela kvällen och till slut så bestämde vi oss för att vi skulle ses istället. Sandra, Amanda och Madde åkte till lägenheten tidigare och jag skulle komma senare. Robin svarade inte i telefon men jag fick tag i Börje och när jag väl kom till stan så visste vi inte vart vi skulle ta vägen. Jag hade ju ingen biljett till något och jag är ju inte 23 heller för den delen?! Kom i alla fall in på Harrys så börje och jag svängde våra lurviga ben till några låtar och sen så satte vi oss och pratade. När de väl stängde lyckades vi hitta Robin och Robin och de bar av mot Nöjes för att hämta Maja och Fia. Fick bli taxi hem får skjutsen bestämde sig för att ta en krogrunda istället. De släppte av mig på norrstrand (vid lägenheten) och jag somnade som en stock på soffan.

På lördag morgon vaknade jag bakfull och jävlig. Vi beställde hem leveranspizza och hade bara allmänt mysigt heeela lördagen. Lina, Robin, Nystadius och Linder kom och hämtde mig och vi gled mot Emma och Micke och sen blev de Klarström en sväng. Kvällen av slutades med mys med lina! 
 
Igår skulle de ha varit hockeybockey träning men de blev inställt.. Jag och elin åkte till edsgatan och babade bastu och såg på film med Andre och Simon. Trevligt avslut på denna helgen. Va hemma vid tolv inatt och jag kan säga att jag är helt slut i huvudet idag. Nu ligger jag i sängen och ser på familjen annorlunda, hoppas jag somnar så fort de är slut för de vore så himla skönt om jag kunde det.

Långt inlägg och väldigt tråkigt. Jag kortade ner lördgaen till max och söndagen också för den delen. Min helg helt enkelt. Ska föröska uppdatera under veckan så de blir något annat än mina helger! Puss på eeeeer! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0