trucker man - gretchen wilson - uuh så bra

Jaa ni gott folk, vad händer och fötter just nu?
Det är sportlov och jag kan inte säga att livet leker, eller de leker väl med mig i sånna fall om jag ska försöka använda det uttrycket. Fick ett sms för någon dag sen som jag inte hade räknat med, kändes tråkigt men samtidigt förvånas jag fortfarande över att jag tog de så lätt. Kanske inte va dom rätta känslorna trots allt?

Har spenderat helgen hos robin, söndagen hos elin, måndag och tisdag hos lina och idag sitter jag här hemma. Efter fyra dagar borta så fick jag äntligen sova i min egen säng. Igår tog jag och lina en liten paus för jag va tvungen hem och å plugga. Satt i nästan fem å en helv timmar men blev inte klar med litteraturhistorian. Kändes piss men men.. Blev hämtad och det blev tacos och Wallander mys hemma hos systrarana Dunder. Tommie hämtade mig och när jag kom hem satt och jag hade ett välbehövligt samtal med min moder.

Idag ställde jag klockan och gick upp i tid för att göra klart litteraturhistorian och epokerna kan nu ta sig någonstans för jag är helt klar! Nu ska jag bara hålla tummarna för att det jag har kämpat ihop räcker hela vägen till ett VG arbete. Jag tvivlar dock men men, som sagt håller mina tummar!

Idag har jag och lina planerat att färga håret. Känns som mitt hår är så himla ofräscht och fult. Tror lite ny färg kan göra gott. Bara de inte blir oranget igen som de va förra sommaren... haha usch.
Snart kommer nog emma hit, vi ska ta en promenad! Och nu har jag inte så mycke mer att säga. Kanske en ska ta tag i livet? Har lite mer plugg att göra men drar på det ända tills på måndag. see yah, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0