bland alla minnen gömmer sig en hel del känslor..

gymnastiken i sexan eller något, minns att vi hade riktigt kul i den där papphögen!



no lektion, vet inte om jag va så mycket bättre frisör än andreas..



janina, minns du när vi va bästisar?



minns du att vi va helnöjda med den här bilden?



tjejer, minns ni när de va vi tre mot alla andra?



minns ni när vi gick från tre till sju? tillsammans var vi oslagbara, har så fina minnen ihop.



minns ni när vi fick för oss att tälta vid tennisplanen? Dagen innan molkomsmarken i maj och de va iskallt?



Sandra, minns du när du hade fest där din mamma bodde? Och vi grät över samma kille hela kvällen för han strulade med en annan tjej?



minns ni när jag hade långt blondt hår?



Elin, minns du allra första gången vi sågs? Nervösa ställde vi oss framför spegeln och tog lite kort.



Åker epaflak med victor, albin, elin, elin och kvarna efter en fest hemma hos bengan, sommaren 2010 skulle jag gissa på.



21 september 2010, oxhälja. Första gången jag och niclas verkligen umgicks. Kan säga att den va den kvällen vi lärde känna varann. Undra om han minns?



Arvika 2010 med Lena och flera andra glada typer.  



I exhärad med elin. "Vi låtsas att vi sover då" och så brast vi ut i skatt.



minns ni när vi blev ett tjejgäng? det här är fryksdal 2010.



Sandra minns du när vi pussade sönder varann i fageråsen? Jag minns inte mycket av den kvällen men jag tror vi hade kul, eller?



Bubbelbad hos carro med söta flickor och en iskall cider, minns ni?



Sminkparty hemma hos oss med mina systrar, vi spelade in en hel del videor och vi skrattade så vi nästan kissade på oss, minns ni lika väl som jag gör va otroligt kul de va?



"Vad gör vi? Nu kör vi , nu jävlar är de nyår nu kööööör vi!!" de tror jag aldrig att vi glömmer. Nyår 2010 i min källare. Vi hördes nog ända till tidafors lokalen men mer taggade än så har vi nog aldrig varit!



Minns du elin när vi bytte kläder med daniel och johan? Hur lyckades vi få dom att gå med på det?!



Steker i den lilla solen som va framme i somras med emma, minns du det? Sen gick vi ner till preem och åt glass, som vi gjorde  nästan varje dag hela sommaren.



Minns du när vi hittade dessa masker inne på preem och inte kunde vi motstå att prova dem och ta kort? Gud vad vi skrattade åt de där.



En helg hamnade jag i grums hos tinette. Vi skulle på maskerad och de slutade såhär!



Innan vi träffade dennis och andre i somras och dängde dom i med andra ord. De behöver jag inte fråga om du minns för de vet jag! "Stark kokosmjölk!" haha ah...



Den här dagen lurade jag och pernilla pappa att jag hade tagit hål i läppen. Inget roligt skämt tyckte pappa.



Lina minns du i somras när vi åt pizza och sen på kvällen åkte vi ut och rodde hela vägen över molkomsjön med emma för att benny, marcus och fredrik va där ute och fiskade?



från ett tjejgäng till ett annat, de här kan man säga är mitt nya.



Tittade igenom lite bilder och märkte att gud va mycket minnen de ligger i varje bild! Delade med mig av några nu. Hoppas de va lite kul och att några av de tjejer som jag vet läser min blogg kommer ihåg dessa minnen! Dom är så otroligt fina och de betyder så mycket för mig. Jag älskade er då och jag älskar er än.

Kommentarer
Postat av: elinenglund

Jag kommer i håg allt ;) dom bästa minnena :) <3

2012-02-21 @ 22:59:40
Postat av: ssandra

Jaa det är det verkligen! :) <3

2012-02-23 @ 21:34:18
URL: http://sssandrakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0