världsklass vare jaa

hejsan!
Nu har de gått en hel helg innan jag uppdaterar igen - som vanligt! Jag skriver inte något vettigt alls under veckodagarna och när helgen är slut så skriver jag i detalj nästan vad jag gjort. Hur tråkig blogg är inte det egentligen? Jag tipsar inte om någonting och jag lägger aldrig ut bilder på dagens klädsel eller skriver inlägg som väcker världens diskussioner eller gör vidobloggar. Ja förstår inte faktiskt varför folk läser min blogg men jag är väldigt tacksam för de läsare jag har. Finns att några där ute som är nyfikna på mitt liv och jag tycker bara det är kul, hoppas ni fortsätter följa min blogg! Kan ju försöka någon gång att lägga ut något som är av lite värde, men vi får väl se. Jag vet inte rikitg vad folk vill läsa. Själv läser jag bara kompisars bloggar och jag är i alla fall bara nyfiken på vad de gör och vad som händer i deras liv.

men men jag kan ju börja med fredagen. Maja och jag hade tidigare under veckan gjort upp att vi skulle dänga killarna i poker och våran musik skulle spelas hela kvällen. Sagt och gjort. Eller ah.. Vi kanske inte dängde dom men vi spelade i alla fall. Hos R. Palm spenderade vi kvällen. Kan ju säga att våran musik inte var gör uppskattad men vi fick i alla fall lyssna på ganska många låtar. Maja och Robin gick hem vid två tror. Jag och Robin slängde in Real Steel i dvd'n. Blev en rätt sen kväll men de vare värt!

På lördagen kom farmor och firade mig och på kvällskvisten hade jag och elin bokat bord på Alfies för att fira att jag fyllt år. Vi åt köttets lustar och njöt riktigt av en otroligt mysig måltid! Sen var det planerat en bio men planerna ändrades och vi hamnade på herrhagen hos Dennis med trevligt folk och spelade spel. Hade hur kul som helst!  

Håkan hämtade oss vod halv ett och jag slocknade som ett ljus i bilen påväg hem och sov hela vägen. När jag kom hem var de bara att ställa sig och göra äggmackor för Börje och jag skulle ju till Hällefors och åka rally hela söndagen. Han hämtade mig kvart över sex på morgon och nervös som en gnu gled vi mot filipstad för att hämta rallybilen. Vi kom dit och de tog sin lilla tid innan vi skulle åka. Jag var hypernervös och Börje va kolugn - och tur va väl det så det inte var tvärt om! Vi åkte två sträckor två gånger och dagen slutade med oss två högst upp på prispallen i våran klass, vi kom etta!!!!!! Jag är helnöjd alltså, jag kunde inte fått en bättre födelesdagspresent. Nu pryder en jätte stor pokal mitt rum som pricken över i. Jag gjorde verkligen ingenting för att vi skulle vinna, jag höll i ett papper, de va liksom min uppgigt så all ära går till Börje!

Tack för den här helgen alla som varit en del av den, den va riktigt riktigt grym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0