du och jag mot dom - whalströms

aaaah men låten i mitt hjärta, man blir så glad av sån här musik! "ååh shit va töntig hon är"
K bry.

Kom hem igår, as taggad på att övningsköra. De va inte pappa så blev inget. De va synd, behöver verkligen komma igång nu. uuuuh vad alla tjatar.
La mig i sängen kollade facebook och glodde lite lätt på TV'n så skickade robin sms och frågade om jag ville följa med till honom lite senare och kolla på film. Självfallet ville jag de! Börje hämtade mig vid halv åtta och robin (palm) robin (olsson) och börje spelade väl tvspel i typ två timmar och jag kollade på. Sen gick olsson hem. Då drog vi igång filmen "Just go with it". Haha så sjukt skön film! Kom hem halv ett. Trött som en gnu klev jag upp imorse men bara att bita ihop!

Nu sitter jag i lägenheten på norrstarnd och väntar på elin. Hungrig som ett as. Vi har tyvärr ingen mat så vi måste gå och handla sen. Men de blir efter sju någon gång.
Aja nu har jag inge mer att säga. Imorgon ska jag och börje och shopppa, haha han behövde hjälp med de sa han. Inga bilder har jag heller för de är anders dator. Ha de, pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0