"jennie vet va hon vill, hon har tänkt till"

hej på er
jag inledde min fredag med att vakna med ett mycket konstigt litet sår på min kind. De va inte stort med det sved som om någon precis hällt handsprit i de. Åkte till skolan och de enda vi pratade om va chips ungefär.
När jag kom hem väntade jag otåligt på att elin skulle komma så vi kunde gå ner till konsum och köpa chips. När hon väl kommit så gick vi ner och sen slog vi oss ner i sängen och såg på Megamind.
Efter en stund kom emma och vi åkte upp till lindfors för att hämta börje och sen åkte vi till hallen för att kolla på när herr ulaget spelade.
När de stod 12-2 till bortalaget så kände elin och jag att nej nu är de inge roligt längre. Vi tog istället med oss börje och emma och gick hem till robin. Robin höll på att flyttstäda vilket kändes väldigt tråkigt men..
Elin åkte vid halv tolv någon gång och jag robin börje och emma satt kvar och pratade om allt mellan himmel och jord ända tills klockan slog ett för då skulle emma hem. Jag gick även hem då också men insåg när jag kom hem att klockan inte var så mycket, gick tillbaka till robin och kom hem igen vid halv fem. Hade en väldigt trevlig fredagkväll och hade hoppas på att de kunde bli fler sånna.

Men på lördag morgon kånkade börje och robin och några fler killar ut hans möbler och de var dags för flytt. Känns väldigt tråkigt att både han och fredrik har flyttat, hittills är det verkligen de bästa grannar som vi har haft. Jag kommer verkligen sakna de.
Konsigt nog hade de där illa såret på min kind utvecklats till ett ganska stort sår, ett brännsår? va fan gör jag om nätterna?
Jag ringde i alla fall lina och jag skulle åka in till stan för att möta upp henne. Mamma och pappa skulle som tur va in till stan för att fira pontus 2 års dag så jag samåkte med dom.

När lina och jag väl va hemma i molkom grejade vi med allt möjlig, ingen ide att skriva allt. Men mot kvällninga så gjorde vi oss iordnng för kalas i tidafors. Och jag vet att "man får inte roligare än vad man gör de till" Men jag hade inte specellt kul. Stundtals va det helt okej men njaa, de här va nog inte min kväll. Skulle ha kilat hemöver redan vid tolv men blev kvar. Vid halv fyra åkte jag , robin, lina och börje in mot stan för att lämna lina.
Sen kom hem till min säng och där somnade jag rätt så gött.

Ja de är min helg. Den har varit huuuuuur bra som helst stundtals och ibland ganska skit tråkigt. Men som sagt, de blir vad man gör de till.
Idag ska jag eventuellt in till stan. Och om de inte blir så så ska jag och kolla på när cimberly spelar match, Ingen mer ryssen för min del och anledningen kanske jag inte ska ta här. Eller? ja konsigt nog kan de vara ganska gött att skriva av sig. Men inte idag i alla fall.

Ha de fint folket, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0