jukebox junkie

har haft en kanon helg! spenderade ju fredagen hemma hos robin och halva lördagen spenderade jag framför datorn i hopp om att jag skulle komma på något jag och lina kunde komma på att göra, gick asdåligt. Till slut hämtade hon mig och vi satt hemma hos henne och glodde på varann i princip. Fick ett sms att vi var välkomma dit på tvspel/filmkväll. De tyckte jag lät bra! Lina va inte lika taggad på de tyvärr.. Vi åkte lite senare och hämtade åse och efter de jennifer och sen släppte dom av mig hos robin och själva åkte dom till klarre.
Robin, Robin, Börje och Maja var hemma hos Robin olsson och kollade på gladiatorerna och när de var klart gick vi över till Palm. Dom drog några varv på rallybanan och sen skulle vi spela kort. Jag är ingen naturbegåvning på kort heller så jag fick kolla på. Men jag tyckte jag skötte musiken jävligt bra, fråga bara maja! Dock tyckte inte grabbarna det..

När dom spelat klart var de dags för tvspel igen. Maja gick hem vid halv tolv och robin olsson gick en halv timme senare. Han kom dock tillbaka vid ett för då ville robin palm in till stan och äta. ( gud va mycket robin de blir)
Börje och jag följde med och när vi väl kom in till stan så träffade vi på lina, fredriksson, tim och co. Trevligt!
Sen bar de av mot molkom och sängen.

Idag har jag gjort engelska läxan lite halvt och sen kom elin. Vi har varit hos börje och ätit mat och jag har provat en rally overall som jag ska ha när jag och börje åker rally den 5 februari. AS COOLT
Sen åkte vi och sa hej på ryssen, men vi åkte nästan lika snabbt.
Nu ligger jag i sängen och ser på wallander lite halvt. Imorgon blir de ut och ävningsköra med pappa för hoppsningsvis! Ska bli rutin på de nuuuuu

Ha de, hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0