this is the start of something new, it feel so right to be here with you

Det nya året har börjat och än så länge känns de väldigt bra. Har spenderat kvällen och natten hos Lina, vi har pratat om allt och inget, känns så himla bra!
Nu sitter jag och kollar på tv lite halvt med mamma och läser bloggar samtidigt. Garvar ju ihjäl mig åt vissa människor!! Ska iväg och jobba om lite drygt en timme. Känner inte för de alls men har inget att säga till om för min plånbok behöver fyllas på och den vill att jag går och jobbar.
Ska jobba heldag imorgon och sen bär de av till stan för att glida iväg till nöjes med fina flickor och sjunga ikapp till Nause som står på scen. Går förmodligen ut imorogn helt nykter, kan ju bli spännande. Kul eller astråkigt? Ja det lär och märkas.

Men nu har jag inget mer vettigt och säga och då behöver jag inte göra världens längsta inlägg heller.
Men vi hörs! Ska försöka fixa bilder från nyår också som jag kan lägga upp!
Men men, puss på er! Nu vill jag ha maaaat.



Ful bild, men va ju tvungen att prova camen på datorn vettni, så ja bjuurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0