Året som gick, 2011 har flygit iväg och jag har lyckats fånga lite på bild.

Januari;
Jag inledde detta året med att bli fadder till de finaste som finns!
Jan Pontus Lennart Karlsson.



Februari;
Jag firade min födelsedag med min bästa vän och grabben som en
en sommar fångade mitt hjärta men som idag är en av mina allra bästa vänner. 



Februari;
Jag har sett på när niclas och emil har badat i snön.



Februari;
Jag har firat niclas och marcus som har fyllt 20år. Emma och jag klädde ut oss till chearleeders och köpte en barbara för 400 kronor. Vi sjöng en ramsa och vi hade skit kul.



Mars:
På pannkaksdagen i mars gjorde vi pannkakor hos nicke i stora lass!



April;
Jag åkte till Elmia men dom personerna som jag idag trivs allra bäst med.
Jag kommer aldrig glömma den här dagen för det har varit den bästa på hela året. Skapade minnen för livet.



Maj;
I maj åkte jag och elin till grums och träffde en väldigt fin vän, Daniel Sandbu.



Juni;
I juni spenderade jag min midsommarafton med underbara vänner åt alla håll. Kvällen blev sen men jag skapade nya vänskapskretsar. Med bland annat min nuvarande bästa granne Robin palm.



Juni:
Jag har fiskat en del i sommar fast jag egentligen hatar de. Emma, jag, Lina och albin satt i båten några gånger under sommaren men inte fick vi napp en endaste gång.  (bilden är dock på marcus, fredrik och benny)



Juli:
Denna månad spenderade jag en hel helg uppe i höjes med Börje, marcus, Emma och co.
Träffade en hel del nya ansikten och fick mig nya vänner även där. En mycket blandad helg, rallycross inte min grej. Men med trevliga människor så funkar allt.



Juli;
Jag har varit på ålandskryssning med min fina Emma. Vi hade två dagar på havet vi sent kommer glömma, kom varann ännu närmre och jag älskar henne av hela mitt hjärta.



Augusti;
Jag, Elin, Johan och Dennis satte oss i bilen och åkte till Årgäng. Johan är en människa jag är så tacksam över att jag har träffat i sommar. Vilken guldstjärna! Den här dagen hade vi så grymt kul. Skulle göra om den för allt jag äger. 



September;
Vi firade Sandras födelsedag med underbara flickor och åt på Mongolian och sedan bowlade vi på score.


September;
Jag tog med mig två av mina bästa vänner till turkiet. Vi hade en vecka med händelser av alla slag. Dom delar en plats i mitt hjärta ingen kan ersätta. Underbara tjejer!




Oktober:
I oktober bestämde vi oss, jag, elin och tjejer från klassen att vi skulle ha the time of our lives. Vi skulle dra en krogrunda utan dess like. Sak noel på scen och en hel del alkohol i kroppen, de blev en kväll jag inte minns mycket av. Men bilderna säger att jag hade kul!



November;
Under nån vecka den här månaden drabbades jag av en känsloblandning jag aldrig trodde jag skulle behöva uppleva. Med många konstiga känslor som sa emot varann klarade jag av det med  hjälp av mina bästa vänner.



November;
Flickorna och jag bokade en B hytt till partykryssningen. Vi blev tyvärr väldigt åksjuka och kunde inte njuta av resan så mycket som vi hade hoppats på. Vi skrattar, gråter och spyr tillsammans.
Dom är i alla fall äkta vänner, i vått och torrt - när som helst!



December;
Julafton som jag alla andra år har firat med min familj firade jag istället iår med mina vänner. De blev en lång kväll men jag är evigt tacksam att jag träffat dessa människor. Jag vet att jag har förändrats sen jag träffade dem, men jag har aldrig trivts så mycket med mig själv som jag gör nu. Konstigt nog, här hör jag hemma.



December/januari;
Jag kunde nog inte ha avslutat och börjat mitt år på ett bättre sätt. Åtminsone så behövde jag inte det. Jag hoppas att det nya året bär med sig massa äventyr och att det blir minst lika bra som 2011.
Jag vill tacka alla som jag lärt känna och som ställt upp i vått och torrt det här året. Jag har försökt att få med de bästa under året och de som format mig till den jag är idag. Visserligen har de hänt tråkiga saker också. Men de är historia och jag vill inte ta fram de igen. Men dessa minnen bär jag med mig så länge jag bara kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0