"de va på gärsgårn"

Hej alla fiina
Hoppas allt är bra med er, med mig är de fiiin fint. Va ner i en miniliten svacka nu är ett tag och kände att allt inte var riktigt bra men nu fan är de påväg upp och humöret är förjävla bra. I alla fall nu ikväll, just nu!
Tänkte på mitt förra inlägg om att de pirrade i magen, vilket jag förövrigt skrev fel på först och skrev att jag var pigg i magen, haha lät ju som jag hade satt igång tarmsysemet ordentligt men de stämde ju inte riktigt.
Vilket jag måste tillägga att hela inlägget va inte så seriöst faktiskt, de va mest en koll på hur många som skulle bli så nyfikna att de inte orkade vänta tills jag berättade själv utan de var tvungen att skriva och kolla.
Svarade inte någon. Den första personen skrev efter cirka två minuter. Eftersom jag är tjej (no shit?!) så tro mig, jag berättar för de jag vill ska veta om de är en kille som får ens hjärta att pumpa liiite snabbare, sånt kan man inte direkt hålla inom sig.

Igår i alla fall så kom börje in till stan efter att jag fått suttit i en trappuppgång i ungefär en timme och väntat på honom. Gick till vedugnen och åt, kanske lite väl romantiskt resraurang för två kompisar. Men de va gött i alla fall! Och så slapp man ju betala maten, snällt av börjee de!
Vi åkte til bergvik efter vi ätit och handlade lite nya kläder till honom. Hittade mycket fint och han blev nog nöjd tror jag!

Idag har jag åkt skridskor på gympan och de va skiiiitkul! Elin hämtade mig vid issation och sen åkte vi hem till henne. Efter någon timme kom lina och hämtade mig och vi har mest degat hela kvällen. Vi åt dock tacos vilket absolut inte satt helt fel! Sen åkte vi till molkom och gick upp till robin där vi har spelat tvspel. Finns en anledning till varför jag förra gången inte fick åkta mer än ett halvt varv på banan, jag suger! Va tyvärr inge bättre den här gången men jag fick köra mot lina och sanningen är den, hon suger också  på tvspel, haha

Lina åkte vid elva men robin, robin börje och jag satt kvar och spelade. Reine åkte strax efter lina och efter nån timme åkte robin och hämtade maja. När börje skulle hem passade jag på att tigga skjuts hem och nu skrev robin att han slagit börjes rekord så nu skulle han sova, vilket jag också ska göra.
Hoppas på en bra lördag imorgon! Lugn eller inte lugn? Ja de är frågan. Film och chips? Jaa de röstar jag för!



bästis och jaaa! bilden är tagen för läänge sen, men diggar den ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0